24 de jul. 2009

Hola amics,

Per començar vull agrair-vos, Toni, Xavi i Jordi, l’oportunitat que m'heu donat de poder participar a la beca de recerca. Sé que puc parlar en nom meu i en el dels altres voluntaris per dir-vos que l'experiència ha superat les expectatives que ens havíem plantejat a l'inici, perquè no ens hem limitat a la presa de dades i a rebre la informació necessària per poder-ho fer amb garanties sinó que ens heu "mimat" amb magnífiques classes teòriques i pràctiques, tallers, obsequis i sortides, també ens hem divertit molt i, a més, hem fet nous amics. A cada sortida hi ha hagut alguna cosa que l'ha fet molt especial: el corb prenent el sol, el bernat pescaire, les aneguetes covant, etc.

Quan miro enrere i comparo el poc que sabia quan vaig començar a treballar amb vosaltres i veig ara tot el que he après me n'adono que sóc una mica menys ignorant i això no té preu. He descobert que encara que vivim en una zona molt urbanitzada hi ha fauna al nostre voltant. He après a mirar i a escoltar mentre vaig pel carrer i constantment vaig fent nous descobriments, començo a poder distingir ocells que abans ni sabia que vivien entre nosaltres.

El millor de tot és que això només és el començament i seguirem fent moltes més coses i aprenent i gaudint de la natura.

Moltes gràcies!

Montse

1 comentari:

Neus i Pepe ha dit...

M'alegro molt de com estàs engegant aquest projecte.
És una gran alegria per a mi, els que t'estimen i, per damunt de tot, per a la Mare Terra.
Una abraçada,
Neus